Imprimare pagină
Cum comandaţi

După ce v-aţi autentificat, în partea din dreapta sus, la „Contul meu“ aveţi la dispoziţie butonul „Comenzi“. Prin intermediul acestuia ajungeţi direct la pagina de plasare a comenzii. Pe această pagină se afişează şi o listă cu produsele achiziţionate în trecut.    Dacă o anumită comandă lipseşte din această listă, aveţi două posibilităţi:

Căutare după numărul de comandă

Aveţi numărul comenzii şi doriţi să consultaţi din nou comanda: Introduceţi numărul comenzii în câmpul „Căutare după numărul comenzii“ şi lansaţi căutarea. Prin introducerea numărului comenzii puteţi afişa atât comenzile curente, cât şi comenzile finalizate deja. Cu ajutorul butonului „Afişare comandă“ puteţi vizualiza din nou detaliile comenzii. Această funcţie este disponibilă numai pentru comenzile online. Comenzile plasate telefonic sau prin fax nu vor fi afişate. Puteţi afişa şi toate comenzile efectuate într-un anumit interval de timp. Selectaţi pur şi simplu data corespunzătoare şi faceţi clic apoi pe „Căutare“. Cu ajutorul butonului „Detalii“ puteţi vizualiza din nou detaliile comenzii.

Căutarea comenzilor dintr-un anumit interval de timp

Nu mai aveţi numărul comenzii, dar ştiţi în ce perioadă a fost plasată aceasta: Selectaţi pur şi simplu intervalul corespunzător şi faceţi clic apoi pe „Căutare“. Cu ajutorul butonului „Afişare comandă“ puteţi vizualiza din nou detaliile comenzii. Această funcţie este disponibilă numai pentru comenzile online. Comenzile plasate telefonic sau prin fax nu vor fi afişate.

DORIȚI O VIZUALIZARE OPTIMIZATĂ PENTRU VERSIUNEA MOBILĂ?

Magazinul online Kwesto este disponibil acum într-o nouă versiune mobilă care se află în permanență într-o continuă dezvoltare pentru dumneavoastră.
Testare vizualizare mobilă
Comparaţie între produse