Imprimare pagină
Agenda mea

În calitate de utilizator înregistrat aveţi posibilitatea de a gestiona diverse adrese în agenda personală. În timpul plasării comenzii va fi afişată adresa pe care aţi introdus-o la înregistrare (adresa de contact). În cazul în care, de exemplu, doriţi livrarea comenzii la o altă adresă, această adresă poate fi selectată din agendă sau introdusă atunci când plasaţi comanda.

Creare adrese

Pentru a crea o nouă adresă, faceţi clic pe „Creare adresă nouă“. Se va deschide formularul pentru adrese (de facturare sau de livrare), în care puteţi introduce noua adresă.
Sfat: Alocaţi acestei adrese o descriere explicită, astfel încât la selecţia în cadrul comenzii să ştiţi imediat la ce adresă se referă respectiva descriere.

Editarea adreselor noi

Pentru a edita o adresă, accesaţi linkul „Editare“ asociat adresei corespunzătoare din agendă. Este afişat un câmp de introducere cu datele curente. Aici puteţi efectua modificările dorite. După ce aţi apăsat butonul „Creare adresă“, modificările au fost salvate.
În cazul în care nu mai aveţi nevoie de o adresă de facturare, respectiv de livrare, faceţi clic pe linkul „Ştergere“. După confirmarea pentru ştergere, această adresă nu mai poate fi găsită în agendă.

Comparaţie între produse