Imprimare pagină
Ce este urmărirea pachetului?

Livrările noastre se fac cu ajutorul diverşilor furnizori de servicii logistice. În cazul în care produsele comandate vă sunt livrate prin intermediul furnizorului de servicii logistice selectat, cum ar fi de ex. UPS®, după autentificare, puteţi vedea la punctul de meniu "Vizualizare comandă", în ce stadiu se află poziţiile respective, iar aceasta pentru fiecare comandă, în domeniul detaliilor de sub "Urmărire pachet". În cazul în care câmpul "Urmărire pachet" este gol, înseamnă că respectivul serviciu de curierat nu pune la dispoziţie funcţia de urmărire pachete.

Starea "Preluat"
Datele dvs. de expediţie au fost recepţionate de serviciul de curierat şi preluate pentru prelucrarea ulterioară.
Starea "Documente de expediţie preluate"
Serviciul de curierat a preluat livrarea dvs.
Starea "În curs de livrare"
Livrarea este pe drum către dvs., respectiv la adresa de livrare specificată.
Starea "Întârziere"
Livrarea dvs. suferă întârziere, fapt care poate avea diferite cauze. Furnizorul de servicii logistice se va preocupa ca dvs. să primiţi marfa cât mai repede cu putinţă.
Comparaţie între produse