Imprimare pagină
Integrare
Deja de câţiva ani ne ocupăm cu schimbul electronic de documente comerciale cu clienţii noştri. În acest scop am creat interfeţe standardizate. Conectarea la sistemul nostru de gestionare a mărfurilor are sens mai ales pentru clienţii cu volum mare de comenzi. Motivul principal la aceasta este mai ales afişarea transparentă şi pe deplin electronică a proceselor comerciale.
Ne-am conectat cu succes deja şi la multe sisteme de E-Procurement ale clienţilor noştri şi la diferite pieţe.

Momentan sprijinim următoarele protocoale de comunicare şi standarde de tranzacţii:

» FTP
» SMTP
» HTTPS
» X.400
» OFTP


În momentul de faţă puteţi schimba cu noi următoarele documente comerciale pe bază de XML:

» OpenTrans / ORDER şi INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER şi INVOICE
» CXML / ORDER şi INVOICE
» SAP IDOC's pe bază de XML
» ORDERS01
» ORDERS02
» ORDERS03
» ORDERS05


În afara formatelor menţionate se pot folosi şi formatele XML specifice clienţilor.

În cazul întrebărilor vă stă oricând la dispoziţie echipa E-Commerce/E-Procurement!
Vorbiţi cu noi: Contact
Comparaţie între produse