Triaţi lista
(Se pot alege mai multe opţiuni)

Preţ brut

Preţ brut limitare

-
Preţ net

Preţ net limitare

-
adâncime
culoare
înălţime
lăţime
lungime
material
numărul de compartimente
numărul de etaje
 
  • Transport
    gratuit
  • Drept de returnare
    timp de 30 de zile
  • Livrare
    rapidă
  • Fără cantitate
    minimă de comandă
  • 3 ani garanţie
    minimum

Sortarea documentelor

Au fost găsite 17 articole
| | |
Preţ
fără TVA
de la 83,- Lei
Brut
98,77 Lei
Cărucior pentru dosare suspendabile
pentru 20 dosare, 4 pereţi despărţitori detaşabili
Preţ
fără TVA
465,- Lei
Brut
553,35 Lei
Cărucior pentru dosare suspendabile
pentru 25 dosare, 7 pereţi despărţitori detaşabili
Preţ
fără TVA
740,- Lei
Brut
880,60 Lei
Preţ
fără TVA
380,- Lei
Brut
452,20 Lei
Staţie de sortare
24 compartimente
Preţ
fără TVA
857,- Lei
Brut
1.019,83 Lei
Staţie de sortare
36 compartimente
Preţ
fără TVA
1.130,- Lei
Brut
1.344,70 Lei
Cărucior de birou pentru dosare
î. × lăţ. × ad.: 1030 × 870 × 390 mm
Preţ
fără TVA
1.750,- Lei
Brut
2.082,50 Lei
Panou pentru documente
format A4 vertical
Preţ
fără TVA
de la 1.090,- Lei
Brut
1.297,10 Lei
Panou pentru documente
format A5 vertical
Preţ
fără TVA
de la 1.270,- Lei
Brut
1.511,30 Lei
Panou pentru documente
format A4 orizontal
Preţ
fără TVA
de la 1.130,- Lei
Brut
1.344,70 Lei
Panou pentru documente
format A5 orizontal
Preţ
fără TVA
de la 1.180,- Lei
Brut
1.404,20 Lei
Preţ
fără TVA
515,- Lei
Brut
612,85 Lei
Preţ
fără TVA
1.460,- Lei
Brut
1.737,40 Lei
Preţ
fără TVA
de la 484,- Lei
Brut
575,96 Lei
Boxă din sârmă pentru documente
de perete, cu trei rânduri
Preţ
fără TVA
1.810,- Lei
Brut
2.153,90 Lei
Preţ
fără TVA
de la 381,- Lei
Brut
453,39 Lei
Biblioraft cu buzunare
pentru format A4
Preţ
fără TVA
212,- Lei
Brut
252,28 Lei
Au fost găsite 17 articole
| | |
Ordinea este baza şi acest lucru este şi mai important într-un birou. În această categorie veţi găsi tot ceea ce aveţi nevoie pentru ca toate documentele să fie la locul lor şi toate planurile să fie vizibile imediat tuturor. Veţi găsi aici diverse produse pentru păstrarea şi sortarea documentelor. De exemplu, coşuri din sârme metalice şi cărucioare pentru documentele în mape de organizare. Apoi, diferite unităţi practice de sortare, care permit sortarea corespondenţei în diferite compartimente etichetate cu numele angajatului sau cu alte informaţii. Foarte utile sunt cutiile din sârmă şi organizatoarele de birou în variantă murală sau de masă. Organizarea şi planificare vor fi mai sinoptice prin intermediul unor table de planificare pentru fişe T. Acest tip de tablă de planificare se livrează cu sertare practice pentru fişe în formă de litera T, pentru o mai bună orientare în birou sau în producţie. Cele mai importante informaţii (cum ar fi numele angajatului) se află în partea de sus a fişei şi sunt vizibile de la prima vedere. Fişele se diferenţiază prin culori. Designul tablei cu fişe T este conceput astfel încât să asigure în mod sinoptic planificarea personalului, planificarea schimburilor de lucru, a proiectelor sau a ocupării unei încăperi.

DORIȚI O VIZUALIZARE OPTIMIZATĂ PENTRU VERSIUNEA MOBILĂ?

Magazinul online Kwesto este disponibil acum într-o nouă versiune mobilă care se află în permanență într-o continuă dezvoltare pentru dumneavoastră.
Testare vizualizare mobilă
Comparaţie între produse