Imprimare pagină
După cumpărare

Informaţi-vă de posibilităţile de plată, despre serviciile noastre, despre furnizarea pieselor de schimb, despre modul si termenul in care se pot plasa reclamaţii în directă legătură cu natura produsului sau asupra dreptului dvs. de a returna marfa.

Posibilităţi de plată

La noi puteţi achita produsele comandate în baza facturii prin virament bancar. Produsele le puteţi cumpăra de asemenea prin intermediul shop-ului nostru on-line. Mai multe informaţii puteţi afla la linia noastră directă sau pe e-mail, pe care le găsiţi pe pagina noastră de contact.

Service pentru clienţi

Toate reparaţiile pentru produsele aflate şi supuse efectelor garanţiei se efectuează cu celeritate prin intermediul service-ului nostru pentru clienţi. Astfel se pot rezolva multe probleme direct printr-o simpla semnalare telefonică sau prin email a acestora chiar şi după expirarea perioadei de garanţie. Contactaţi-ne, cu plăcere vă oferim informaţii. Numărul de telefon şi adresa de e-mail găsiţi aici.

Piese de schimb

Multe piese care sunt supuse uzurii rapide le putem furniza rapid din depozitele noastre centrale sau ale producătorilor noştrii, celelalte piese de schimb le procurăm în termenul cel mai scurt posibil şi le trimitem pe calea cea mai rapidă. Aici ne puteţi contacta.

Dreptul dvs. de returnare a mărfii
La KWESTO cumpăraţi fără risc - aveţi dreptul la returnarea mărfii în 30 de zile. Dacă marfa primită nu doriţi să o mai preluaţi şi/sau să o pastraţi chiar dacă v-am livrat-o, dar nu aţi utilizat-o, comunicaţi-ne aceasta vă rugăm telefonic în decursul a 30 de zile de la livrare. Rezolvăm returnarea produsului şi stornăm factura aferentă.
Desigur, veţi înţelege faptul că returnarea se poate face doar atunci când obţinem marfa fără semne de folosire, în ambalajul original şi în cadrul termenului stabilit. Riscul şi cheltuielile legate de transportul mărfii înapoi la noi le suportaţi dvs.
Acest drept de returnare a mărfii nu se referă la cumpărături în afara cadrului ofertei din catalog, producţia şi marfa la comandă la care a fost oferit preţ special (de ex. reducere de cantitate).
Reclamaţii
Controlaţi vă rugăm integritatea mărfii la preluare, aşa cum o impune legea. Defectele vizibile trebuie anunţate în scris  pe documentele de livrare cu ocazia preluarii mărfii, iar defectele ascunse de îndată ce au fost depistate, dar în termenul legal.

Dacă produsul sau produsele s-au deteriorat pe durata transportului/livrării către dvs., procedaţi vă rugăm în concordanţă cu instrucţiunile noastre, care sunt ataşate la livrare sau le puteţi cere înainte, cu ocazia lansării comenzii dvs. sau în timpul derulării livrării, astfel încât să le puteţi menţiona pe documentele cu care se face livrarea spre a deveni opozabile părţilor implicate în procesul de livrare. În cazul nemenţionării viciilor sau defectelor aparente pe documentele aferente livrării, în conformitate cu legislaţia în vigoare ele nu sunt opozabile părţilor şi cad în sarcina dvs.. Evitaţi astfel de situaţii neplăcute, doar verificând produsele cu ocazia livrării. Vă rugăm verificaţi produsele la livrare şi menţionaţi eventualele neconcordanţe pe documentele avizul de însoţire a mărfii. În cazul altor întrebări legate de reclamaţia dvs. vă rugăm să vă adresaţi echipei noastre de service.

Comparaţie între produse